lauantai 7. helmikuuta 2015

Pinterest...aargh

Ihan vähän ärsyttää että vaimo meni hehkuttamaan mulle pinterestiä pari viikkoa sitten. Olis pitäny pysyä kovana ja kieltäytyä asentamasta sovellusta luuriin. Sou wot jos oon kalkkis tai ulkona! Sou wot jos missaan jotain suurta...ja, noh, nytpähän en missaa. En missaa yhtään mitään, koska mä oon aivan totaalisen koukussa tohon sivustoon! Pävittäin on pakko selata läpi pinterestin ehdottamat pinnaukset. Sitä paitsi siellä on turhauttavan paljon upeita koruja. Tässä muutama, jota oon kovasti kuolannut..



Miksen osaa ite kieputella tommosia?!?


Tulee ihan kauhee alemmuuskompleksi!





On siellä onneks ihan toteutettaviakin koruja kuten tämä:


Pitäis kai vaan tilata metritolkulla pehmeitä hopealankoja ja alkaa harjottelemaan (onneks hopee on halpaa ku heinä). Onks kenelläkään kokemusta pehmeestä hopealangasta? ...tai vastaavia kokemuksia pinterestistä? Pitäiskö koko sivusto sammuttaa ihan vaan vaikka mun mielenterveyden (ja ajankäytön) parantamiseksi?

Henkka

3 kommenttia:

  1. Instagram on kans kiva :D hopealangan hehkutan ite, joten ei kokemusta valmiista... näkyvät olevan hieman kalliimpi. Pari tulitiiltä, käsitoho ja sitruunahappoa langan kirkastamiseen... juutuubin ihmeellisestä maailmasta löytynee ohjeet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuh! En mä edes tajunnu et sen voi hehkuttaa ite :D Pitääkin sit perehtyä juutuubin ihmeelliseen maailmaan. Kai mun ois pakko sovittautua sinne instagramiinkin...pelottaa vaan että siitä tulee taas yks aikaa syövä harrastus :)

      Poista
  2. Pinterest on kamala. Kaikkia upeuksia on maailma väärällään, eikä mitenkään löydy aikaa niiden kokeilemiseen. Valinnan vaikeus tulee jo siinä, että mitä haluais kokeilla itse. Pitäis vaan muistaa, ettei aloita kokeilemaan liian vaikeita juttuja ihan ekaks, vaan vähän sillein pykälä kerrallaan. Mulla ainakin iskee täys turhautuminen, kun Mä En Vaan Osaa. Toisaalta: Jos ei tiedä että joku juttu on vaikea, se voikin käydä ihan helposti. Näinkin on allekirjoittaneelle tapahtunut :-D
    Hyviä hetkiä pinterestin maailmassa!

    VastaaPoista