tiistai 27. tammikuuta 2015

Ketjuu!

Joku voisi kuvitella että tässä olis ollut parin viime vuoden aikana parempaakin tekemistä kuin väntää rauta(hopea)lankaa sormet verillä...ja näinhän se kyllä onkin. On ollut _paljon_ parempaa tekemistä :) Siitä huolimatta oon ahertanut lähes samalla tavalla korujeni kanssa kuin ennen taukoani. Vapaa-aika on aika kortilla mutta aina kun vaan kerkeen, puran työkaluni kaapista ja näpertelen. 

Hurahdin ihan toden teolla ketjuihin ja niitä oon punonut. Päivät pitkät (lue: kaikki ne lyhyet hetket kun lapset on nukkumassa, seuraavan päivän eväät on tehty, kodin askareet hoidettu, salikassi pakattu ja jumiutunut niska venytelty). 

Tässä kuva muutamasta tekemästäni ketjusta..ne on vähän niinku testimielessä värkätty 1,5mm:n rautalangasta ja sen takia vähän rosoinen tulos..


Vasemmalta lähtien: muinaisketju (oiskohan sille jotain pätevämpää nimeä?), jpl3, jpl5, kuningasketju (byzantine), half persian 4-1 ja boxchain. Näitä on jotenki erityisen terapeuttista näperrellä...saatan olla ehkä jonku ihan muun terapian tarpeessa. Ei, ei tartte kommentoida. 

Mut näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Ens kerralla vaikka lisää niitä riipuksia :)

Kiva kun taas piipahdit!

Henkka

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa takaisin :) oon mä täällä aina välillä piipahdellut... vaan elämäähän se on, on se muakin vähän vastakarvaan silitellyt.

    Komiat on ketjut, varmaan jäykkää rautalangasta väännellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, mä kävinki sun blogissa kattomassa ja huomasin et sulla ollu aikamoinen vuosi. Laitoin sinne viestiä mut en tiiä tallentuiko?

      Poista