sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

And the winner is....

Olipa tiukka kisa. Huhhuh. Vaikean päätöksen olisin joutunut tekemään. Vaan enpäs tehnytkään! Koska kommenttilaatikkoon napsahti neljä mahtavaa ehdotusta, aion jakaa neljä palkintoa.

Tiedän, tiedän, olen ihan mahdottoman ihana ihminen. Kiitos kun olet samaa mieltä. Vaatimaton olen myös (se lienee paras kaikista upeista piirteistäni).

Tämän kilpailun neljä palkintoa ovat:



Boxchain



Muinaisketju



Ja 2 kpl kuningasketjua


Ja palkinnot jaetaan seuraavanlaisesti:




Onnittelut voittajille! Lähetättekö osoitteenne niin laitan korut postiin.

Ja Laura, kiva kun löysit blogini...ehkä ensi kerralla voitat sinäkin :)


Henkka


















8 kommenttia:

  1. Voi ku ihanaa! En koskaan voita mitään ;)

    VastaaPoista
  2. Jee, kivaa! :) Tulinpa hyvälle mielelle tästä uutisesta :)

    VastaaPoista
  3. Vau :) kait se minä olen, en muita Tanjoja löytänyt kommenteista, jes!

    VastaaPoista
  4. Tanja, kyllä se olit just sä, joka voitit :) Sorry, olis varmaan pitänyt laittaa vaikka sähköposteihinne onnittelut. Pääasia, että hommat on selvät. Laitan postia tulemaan huomenna!

    VastaaPoista
  5. Nää, pitääpähän varpahillaan, kun pitää pongata täältä ;D oma moka, jos ohi menee, jos ei ehi lukemaan blogias ;)

    VastaaPoista
  6. Oi, kiitos! :-) Tämä piristi kummasti ankeaa maanantaita :-)

    VastaaPoista
  7. Hmpfh ja Nyyh!


    (Mä olen kyllä nyt vähän eri mieltä tuosta ihana ihminen -jutusta...) ;-)

    Mutta ihanat korut, taas!

    VastaaPoista