lauantai 19. maaliskuuta 2011

Vanhoja koruja..

Yksi mahtavista parannusehdotuksista oli laittaa jonkunlainen kehityskaari. Valitettavasti en löytänyt kovinkaan montaa vanhaa korua mutta tässä on ensimmäiset tekeleeni :)



Hopeoitua lankaa ja vaaleanpunaisia helmiä



Uusiokoru...helmiä vanhoista koruista ja hopeioitua lankaa



Lasihelmiä ja hopeoitua lankaa






Tää vimeinen koru on oikeastaan muusani suunnittelema ja tekemä. Itse laitoin vaan noi littanat helmet kiinni :)


Yritän vielä penkoa kaappeja, jos vaikka löytyisi lisää koruja. Yritän myös edelleen saada aikaiseksi sellaisen kehityskaaren. En vaan oo ihan varma mitä oon tehnyt milloinkin :D

Kiitos ehdotuksesta Em :)

Ja kiitos muillekin osallistujille kivoista ehdotuksista! Laittelen niitä ohjeita sitä mukaa kun muistan/ehdin/osaan :) Seuraavat ohjeet tulee olemaan ruotsiksi :D ..ehkä :)


Henkka



5 kommenttia:

  1. Tuo toinen koru on upea. Haaveilen itsekin että osaisin taivutella lankaa edes vähän siihen suuntaan mihin haluan :) Nuo riipuksen vierellä olevat sydämet on todella kauniit.

    VastaaPoista
  2. Kiitos vaan :) Mä löysin sen ohjeen kirjasta Ihania koruja helmistä ja metallilangasta (kirjailija Linda Jones). Siinä kirjassa on muutenkin paljon loistavia ohjeita. Kannattaa hankkia ellei ole jo :)

    VastaaPoista
  3. Moi :)! Toi Lindan kirja innoitti mut alkaa vääntää metallisesta langasta koruja viime syksynä. Näytti jotenki tutulta noi kuvat :D. Linda on muuten täällä Bloggerissa ja hänen bloginsa löytyy minun lukemista blogeista.

    VastaaPoista
  4. Aika hauska juttu, koska mä löysin sen kirjan myös viime syksynä ja innostuin hopeasta :) Täytyykin poiketa blogissasi ja bongaa Linda bloggerista! Kiitos tiedosta :)

    VastaaPoista
  5. No on, hauska juttu :D!
    Kiva kun tulit lukijaksi mun blogiin!
    Ja en mä nyt ihan mestari vielä oo...:)

    VastaaPoista